آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات
بدون نظر
موردی یافت نشد

نکات مهم + معرفی انواع مدل لباس مجلسی پسرانه و دخترانه

انواع لباس مجلسی بچه گانه

اولین قدم در خرید لباس مجلسی بچگانه، آشنایی با انواع مختلف آن است. لباس‌های مجلسی در دو گروه کلی لباس دخترانه و لباس پسرانه تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام نیز در انواع و اقسام مختلف موجود می‎‌باشند. در ادامه مقاله به معرفی جدیدترین لباس مجلسی بچگانه خواهیم پرداخت.

 لباس بچه گانه مجلسی وارداتی

مدل های لباس مجلسی دخترانه بچگانه

پیراهن مجلسی دخترانه: این لباس معمول ترین نوع لباس مجلسی دخترانه می‌باشد. پیراهن مجلسی دخترانه شامل یک بالاتنه کوتاه است و دامن آن از قسمت کمر چین می‌خورد و به بالاتنه متصل است. پیراهن مجلسی دخترانه با پارچه‌هایی مانند ساتن، حریر، تور، ابریشم، شانل، ارگانزا و ژاکارد تولید می‌شوند. پیراهن هایی که با شنل، ژکارد و ساتن تولید می‌شوند، ضخامت بیشتری دارند و مناسب فصل‌های سرد می‌باشند. اگر در فصل بهار و تابستان به مهمانی دعوت شده اید می‌توانید پیراهن های تور و حریر را برای کودکتان خریداری کنید تا هم  استایل زیبایی داشته باشد و هم با گرمای هوا اذیت نشود.

پیراهن دخترانه در قد‌های مختلف بالای زانو، زیر زانو و بلند موجود است که شما بر اساس علاقه فرزندتان می‌توانید انواع مخلف آن را تهیه کنید.

سارافون مجلسی دخترانه: سارافون نوعی پیراهن دخترانه است که آستین آن حلقه ای است. سارافون نیز مانند پیراهن در مدل‌های پفی و کم چین وجود دارد. سارافون در می‌توان به صورت تک پوشیده می‌شود، در بهار و پاییز بر روی یک شومیز مناسب فصل پوشیده می‌شود و در زمستان نیز زیر یک کت مجلسی دخترانه پوشیده می‌شود. خرید سارافون دخترانه به شما کمک می‌کند که یک استایل کاربردی و شیک را برای فرزند خود تهیه کنید.

ست شومیز و دامن مجلسی دخترانه: یکی دیگر از انتخاب‌های جذاب برای لباس مجلسی دخترانه، ترکیب یک شومیز مجلسی دخترانه با یک دامن دخترانه است. شومیز‌های مجلسی با پارچه‌های متنوع و مجلل تولید می‌شوند و در انواع ساده، طرحدار، جلو بسته‌، دکمه دار و... موجود هستند.

دامن مجلسی دخترانه نیز انواع مختلفی دارد. دامن جذب کاملا به بدن می‌چسبد. دامن راسته کمی آزادی دارد. دامن کلوش از بالا تنگ است اما هرچه پایین‌تر می‌آید گشادتر می‌شود. دامن پلیسه از قسمت بالا با پیلی‌های ریز یا درشت جمع می‌شود. برای کودکان لاغر دامن پیلی دار بسیار مناسب است زیرا باعث می‌شود که آنها کمی پر تر به نظر برسند. برای کودکان چاق تر، دامن راسته مناسب می‌باشد.

دامن مجلسی دخترانه بر اساس قد نیز در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند.

-      دامن مینی: دامن مینی دخترانه قد بسیار کوتاهی دارد و بلندی آن تا بالای زانو می‌رسد.

-      دامن میدی: قد این دامن متوسط است و بلندی آن تا زانو یا پایین زانو می‌رسد.

-      دامن ماکسی: این دامن بلندترین در نوع خود است که قد آن تا مچ پا یا حتی حتی بلندتر می‌باشد.

برای خرید لباس مجلسی دخترانه باید به نکات مهمی توجه کنید. به طور مثال شومیز و دامن نباید هر دو ساده یا طرحدار باشند. اگر شومیزی که انتخاب کرده‌اید طرح پیچیده و شلوغی دارد، بهتر است مدل دامن را ساده انتخاب کنید و برعکس. اگر هر دو آیتم شلوغ و طرحدار باشند، ظاهر کودک را شلوغ و شلخته نشان می‌دهد. همچنین بهتر است که اگر یکی از آیتم‌ها پارچه شاین و براقی دارد، آیتم دیگر کمی مات‌تر باشد تا استایل کودک به تعادل برسد. رنگ شومیز و دامن باید هماهنگ و مکمل باشند. از به کار بردن رنگ‌هایی که باهم تضاد بسیار زیادی دارند خودداری کنید. همچنین برای پوشاک مجلسی بچگانه از رنگ‌های مات و کسل کننده استفاده نکنید. اکسسوری‌هایی مانند کمربند، کیف و کفش نیز باید با لباس مجلسی دخترانه هماهنگی داشته باشند.

خرید اینترنتی لباس بچه گانه

لباس مجلسی پسرانه

شاید به نظر برسد که لباس مجلسی پسرانه نسبت به دخترانه از تنوع کمتری برخوردار است، اما این یک تصور غلط است. امروزه مدل های جدید لباس مجلسی پسرانه در بازار موجو هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه و نوع مراسم آنها را خریداری کنید.

ست پیراهن و شلوار مجلسی پسرانه: این یک استایل پایه و رایج برای خرید لباس مجلسی پسرانه ارزان می‌باشد. شما به راحتی انواع پیراهن پسرانه ساده، طرحدار، آستین کوتاه و آستین بلند را می‌توانید با یک شلوار پارچه‌ای یا کتان ست کنید و یک استایل همیشه کاربردی و شیک داشته باشید.

ست کت و شلوار مجلسی پسرانه:

کت و شلوار مجلسی پسرانه یکی از لباس‌های رسمی و شیک است که در مراسم‌ها و جشن‌های خاص مانند عروسی، تولد، مهمانی و غیره پوشیده می‌شود. کت و شلوار مجلسی بچه گانه پسرانه معمولا با پارچه‌های باکیفیت و شکیل و در طرح و رنگ های متنوع تولید می شود. خرید کت و شلوار پسرانه بچگانه مزایایی دارد مانند:

  • افزایش اعتماد به نفس: پوشیدن کت و شلوار مجلسی پسرانه باعث می‌شود پسران احساس خودباوری و عزت نفس کنند و در اعتماد به نفسشان بالا برود.
  • ایجاد تصویر مثبت: پوشیدن کت و شلوار رسمی پسرانه نمایان کننده سلیقه، شخصیت و فرهنگ خانواده است و باعث افزایش احترام و توجه از سوی جمع می شود.
  • افزایش جذابیت: پوشیدن کت و شلوار مجلسی پسرانه که سایز، رنگ و طرح آن متناسب با ظاهر کودک است، زیبایی و جذابیت آنها را افزایش می دهد.

برای خرید یک دست کت و شلوار پسرانه، چندین نکته را باید در نظر گرفت:

خرید کت و شلوار مجلسی پسرانه متناسب با موقعیت:

کت و شلوار پسرانه در موقعیت های مختلف کاربرد دارد که ما اینجا نوع مجلسی آن را بررسی میکنیم. اگر به مهمانی های دوستانه مانند تولد، نامزدی، دورهمی خانوادگی دعوت شده اید، کت و شلواری که کمی سبک تر و راحت تر باشد برای فرزندتان مناسب تر است. برای مجالس عروسی می توانید از کت و شلوارهای مجلسی و مجلل استفاده کنید. برای موقعیت های رسمی تر مانند مراسم اهدای جوایز، از کت و شلوار پسرانه کلاسیک که طرح سنگین و رسمی دارد بهره ببرید.

خرید کت و شلوار مجلسی پسرانه بر اساس فصل: در فصول گرم سال بهتر است از کت و شلوارهای خنک مانند کتان، لینن و جین استفاده کرد تا کودک در اثر گرمای زیاد اذیت نشود. کت و شلوار پسرانه یک انتخاب مناسب برای فصل سرما است اما بهتر است در این فصول، از پارچه‌های کشمیر، مخمل و چرم استفاده کرد.

 لباس بچه گانه

نکات مهم در خرید لباس مجلسی بچگانه

سایز لباس مجلسی بچگانه: انتخاب سایز لباس مجلسی بچگانه مناسب ممکن است برای خریداران یک چالش بزرگ به حساب بیاید، زیرا استاندارد سایزبندی برای هر برند و فروشگاه متفاوت است. بنابراین، تنها نمی‌توان به سایزبندی‌های اسمی معمول اکتفا کرد. پدر و مادرهای شاغل که فرصت رفتن به بازار ندارند و باید خرید اینترنتی لباس بچه گانه را انجام دهند، این اختلاف در سایزبندی ممکن است باعث ایجاد ضررهای زیادی بشود.

برای انتخاب بهترین سایز لباس مجلسی بچه گانه، بهتر است از راهنمای سایزبندی هر فروشگاه بهرف ببرید. این راهنماهای اندازه گیری در وب‌سایت فروشگاه یا روی برچسب لباس‌ قابل دسترسی هستند. همچنین، می‌توانید با اندازه‌گیری قد، دور سینه، قد آستین و طول پاهای فرزندتان و مقایسه با جدول سایزبندی، لباس مناسب را پیدا کنید.

سایزبندی لباس مجلسی بچگانه بر اساس سن، جنسیت و وزن کودک تعیین می‌شوند. اما برای تمام کودکان نمیتوان یک نسخه مشابه را پیچید. تمام این سایزبندی‌ها تقریبی هستند و ممکن است مناسب تمام کودکان نباشند.

سایزبندی لباس های مجلسی نیز ممکن است با لباس های روزمره بچگانه تفاوت داشته باشد. برای مثال، برای یک کودک 6 ساله، لباس مجلسی که خریداری می‌کنید ممکن است کوچک‌تر از سایز لباس راحتی‌اش باشد. بنابراین، برای خرید لباس مجلسی بچه گانه باید سایز کودک را اندازه گرفته و با جدول سایزبندی مقایسه کنید.

سایزبندی لباس بچگانه ممکن است برای دختران و پسران نیزمتفاوت باشند. برای مثال، یک لباس دخترانه مناسب 8 سال ممکن است کوتاه‌تر و تنگ‌تر از یک لباس پسرانه مناسب 8 سال باشد. برای همین، بهتر است به جنسیت فرزندتان توجه کنید و از برندهایی که استاندارد سایزبندی جداگانه برای دختران و پسران دارند، استفاده کنید.

جثه کودک نیز در خرید لباس مجلسی بچگانه تاثیرگذار است. اگر یک کودک 5 ساله خیلی لاغر و کوتاه باشد، ممکن است لباس‌های مناسب 6 سال برایش بزرگ شوند. اگر جثه کودک از هم سن و سال‌هایش بزرگتر است، بهتر است لباس‌های سایز بزرگتر را برایشان خریداری کنید. همچنین  بهتر است از برندهایی که سایزبندی‌های جداگانه اسلیم (جذب)، رگولار(عادی) و پلاس(سایزبزرگ) برای لباس‌ مجلسی بچگانه دارند، خرید کنید.

 لباس مجلسی دخترانه بچگانه

جنس لباس مجلسی بچگانه

به دلیل جنب و جوش زیاد کودکان، بهتر است لباس مجلسی بچگانه‌ای که برای آنان میخرید از جنس های سبک و ضدحساسیت باشد. پارچه های نخی، حریر، ابریشم، تور، لینن و کتان برای استفاده در پوشاک مجلسی بچگانه مناسب هستند. همچنین دقت کنید که پارچه لباس مجلسی بچگانه در برابر نخ کش شدن و پرز دادن مقاوم باشد تا هزینه ای که برای آن صرف کرده اید هدر نرود.

 

قیمت لباس مجلسی بچگانه

خرید لباس مجلسی بچگانه یکی از نگرانی‌های تمام والدین است. لباس های مجلسی بچگانه در رنج قیمت متنوع در بازار موجود می باشد. شاید برای شما هم مبهم باشد که چه عواملی بر روی قیمت این لباس‌ها اثر می‌گذارند؟ و چگونه می‌توان یک لباس مجلسی دخترانه ارزان و باکیفیت خریداری کرد؟

 لباس مجلسی ست بچه گانه

عوامل مهم در تعیین قیمت لباس مجلسی بچگانه

قیمت لباس مجلسی پسرانه ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد. برای خرید لباس مجلسی بچگانه ارزان، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:

خرید آنلاین لباس مجلسی دخترانه از فروشگاه‌هایی که جشنواره‌های تخفیفی و ارسال رایگان دارند. این امر به شما کمک میکند که یک لباس مجلسی بچه گانه ارزان و باکیفیت را تهیه کنید.

خرید لباس بچه گانه مجلسی از بازارهایی که لباس را به صورت تک اما با قیمت عمده عرضه می‌کنند. این کار شاید به جستجوی زیادی نیاز داشته باشد اما نتیجه آن رضایتبخش است.

خرید لباس مجلسی دخترانه دست دوم. بسیاری از لباس های مجلسی دست دوم کیفیتی مشابه نو ان محصول دارند زیرا این نوع لباس های را نمیتوان به صورت مکرر پوشید. از این رو فروشگاه‌هایی به وجود آمده‌اند که کارشان فروش لباس مجلسی دست دوم و ارزان می‌باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در خرید لباس مجلسی بچه گانه ارزان کمک کرده باشد. اگر نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. منتظر نظرات شما هستیم.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم